ponedeljek, 7. november 2016

Večkanalni marketing, znižuje stroške


Večkanalni marketing omogoča zniževanje stroškov nakupa. Dodatno večkanalni marketing omogoča boljšo uporabniško izkušnjo z manj stroški in več pozitivnimi učinki v bližnji ali bolj oddaljeni prihodnosti. Pri nakupu so danes vedno bolj pomembne spletne informacije s širokega področja predmeta nakupa. V prvi vrsti nas zanima cena, kakovost, plačilne ugodnost, poprodajne storitve ter številne druge lastnosti ponudbe. S tem nam večkanalni marketing omogoča izbrati najboljšo ponudbo po lastnih kriterijih in presoji. K temu lahko dodamo informacije s spleta ali iz drugih virov informacij. Lastni kriteriji so tisti, ki smo jih pridobili in izoblikovali v preteklosti. Od primera do primera so različni, lahko bi rekli da je vsak kriterij unikat oziroma edinstven. Nekaterim je pomembna cena, v tem primeru bo večkanalni marketing usmerjen v pridobivanje cenovno najbolj primerne ponudbe. Kakovost je največkrat nasprotje iskanju cenovno najbolj ugodne ponudbe. Ob iskanju najboljše kakovosti lahko večkanalni marketing računa z iskanjem informacij tako na spletu kot tudi iz klasičnih virov. Cena je pri kakovosti večinoma drugotnega primera, izjema je predvsem v vseh ali večini lastnosti enako kakovostna ponudba. Pogosto je večkanalni marketing uporabljen pri iskanju ostalih kriterijev, kot so poprodajne ugodnosti, plačilne ugodnosti ter razni drugi kriteriji. Plačilne ugodnosti so vse oblike zniževanja takojšnje investicije, potrebne za pridobitev storitev ali izdelkov. Plačilo se lahko odloži, razdeli na več obrokov ter na razne druge načine razbremeni investicijo. Poprodajne storitve so največkrat povezane z raznimi aktivnostmi v zvezi z izdelkom ali storitvijo v garancijski dobi ali izven nje. Nanje velikokrat pozabljamo, njihovega pomena se zavemo predvsem ob negativnih izkušnjah uporabe. Takšne izkušnje bistveno spremenijo odnos do poprodajnih storitev, kupec postane bolj pozoren do njih ob naslednjem nakupu. Kriteriji odločanja se skozi čas spreminjajo, spreminjajo se tudi z zamenjavo področja nakupa ter na razne druge načine. Večkanalni marketing je pridobitev, ki vpliva na spremembe vedenja potrošnikov in njim prilagajajoče se ponudbe.

https://www.red-orbit.si/storitve/

Ni komentarjev:

Objavite komentar