petek, 6. januar 2017

Spletni marketing, ohraniti kupce


Spletni marketing se velikokrat ubada z vprašanjem kako ohraniti kupce . Sodobni spletni marketing je zelo spreminjajoča se, intenzivna in aktivna dejavnost . Klasičen marketing te značilnosti ni imel, saj je bil odzivni čas bistveno drugačen. Dogajanje med dvema nakupoma enakega odjemalca ali dveh različnih odjemalcev je bilo časovno bistveno bolj razmaknjeno ter temu primerno manj aktivno. Danes spletni marketing v istem času doživi bistveno več dogodkov. Prodaja izdelka ali storitve je bistveno bolj dinamična ter prinaša pomembno spremembo v vsakdanjem življenju na poslovnem področju ter izven njega. Kako živ je spletni marketing najbolj kažejo nekatere podporne službe in aktivnosti, ki so z njim korenito spremenile svoje poslovne aktivnosti. Tak primer je pošta, ki danes v velikem obsegu kupcu dostavlja izbrano na sodobne način. Vsekakor pa ima spletni marketing v Sloveniji še veliko možnosti za izboljšave, predvsem v povezavi s tujino. Slovenija je razmeroma majhen trg, zato tu ni takšnih možnosti za razvoj znan v večjih državah. Kljub temu ima trg nekatere značilnosti, ki kažejo na zelo napredno družbo. V primerjavi z nekaterimi drugimi trgi je na območju Slovenije spletni marketing dobro razvit, posebno glede na število prebivalcev, velikost trga in druge značilnosti. To značilnost najbolj poznajo vsi, ki imajo izkušnje s sodobnim poslovanjem na različnih področjih regije. Nekateri deli regije so na tem področju izredno razviti, drugi pa ne. Zanimivo pri tem je, da velikost oziroma število potencialnih kupcev pri trženju blaga ali storitev ni nujno prednost. Nekatere največje države regije imajo področje spletnega komuniciranja ter drugih spletnih aktivnosti dobro razvito, druge največje države pa ne. Oziroma je njihova razvitost še manjša kot v Sloveniji v mnogih značilnostih spletnih podjetniških aktivnosti. Najhitreje je to moč opaziti v komunikaciji in opravilni sposobnosti. V komunikaciji s potencialnimi kupci blaga ali storitev so takšna območja manj učinkovita. Spletni marketing je sodoben način trženja blaga ali storitev.

Več

Ni komentarjev:

Objavite komentar