četrtek, 9. februar 2017

Facebook oglaševanje, reklama na internetu


Facebook oglaševanje je sodobna internet reklama Za Facebook oglaševanje velja, da je lahko pomemben del elektronskega poslovanja. Elektronsko poslovanje je danes uveljavljena oblika poslovanja na profesionalnem področju, kot tudi na številnih drugih področjih. Za sporazumevanje, plačevanje ter razne druge aktivnosti se uporablja splet. Sporazumevanje v pisni obliki preko pošte je danes redkost, ki jo uporabljajo le redki. Večinoma pa poteka komunikacija preko elektronske pošte, ki nudi hitrost in kakovost sporazumevanja. Poleg tega danes poslovanje na spletu prikazuje svoje izdelke ali storitve, omogoča nakup ter številne druge aktivnosti. Poleg te oblike, Facebook oglaševanje izkorišča številne druge možnosti. V osnovi je podobno klasičnemu oglaševanju, saj gre za oglasni prostor zapolnjen z oglasno vsebino. V klasičnem načinu so bili to oglasni prostori na televiziji, v časopisih, na radiu, večjih ali manjših tablah na javnih ali zasebnih mestih ter na številnih drugih medijih. Za Facebook oglaševanje je osnovni medij splet oziroma socialno omrežje. Vstop na splet največkrat pomeni hkrati vstop na določeno spletno stran, ki je lahko tudi socialno omrežje ter prostor za Facebook oglaševanje. Poznamo tudi spletno oglaševanje preko iskalnikov, ki so prav tako pogosta oblika vstopa na splet. Uporabniki spleta iskalnike uporabljajo z namenom pridobitve povezave do določenih koristnih vsebin oziroma spletnih straneh. Ob izpisu rezultatov se lahko pojavijo oglasi, lahko pa se podjetnik oziroma druga zainteresirana oseba odloči za oglaševanje na tak način. Motivacija za Facebook oglaševanje je podobna kot pri klasičnem oglaševanju : želimo oglasni prostor, ki bo sporočal želeno oglasno vsebino. Več obiskovalcev kot ima določen oglasni prostor, večja je možnost za doseganje ciljne ter druge publike. Pri odločitvi je možno izbrati številne kriterije, ki so prilagojen poslovnim ciljem. Blago in storitve za širše množice lahko dobro oglašujemo na straneh z veliko obiska, specifično blago in storitve pa na specializiranih spletnih straneh. Facebook oglaševanje ponuja možnost izkušnje združitve posla in sprostitve.

Tukaj

Ni komentarjev:

Objavite komentar