sobota, 11. februar 2017

Nike, napredna blagovna znamka


Nike je napredna blagovna znamka . Blagovna znamka Nike je bila ustanovljena v začetku sedemdesetih let dvajsetega stoletja, njena ustanovitelja sta Bill Bowerman ter Phil Knight. V skoraj pol stoletja se je blagovna znamka razvila v eno najbolj prepoznavnih blagovnih znamk športne opreme. Nike logotip pa pozna danes veliko število ljudi po vsem svetu. Iz zgodovine je zanimivo, da blagovna znamka Nike ni enako stara kot ustanovitev podjetja. Predhodno se je podjetje imenovalo Blue Ribbon Sports, delovati je začelo sedem let predno je bila zasnovana blagovna znamka. Za mnoge je Nike pojem kakovosti in napredka, mnogim uporabnikom je prva izbira. Kar temelji na razvoju številnih izboljšav na področju športne opreme. Mnoge danes vsakdanje tehnike so bile pred leti še nepredstavljive, zagotovo pa ima razvojni oddelek Nike na zalogi številne danes nepredstavljive tehnike. Ko bodo zrele za odhod na prodajne police jih bomo spoznali ter z njimi pridobili prve izkušnje. Primer takega napredka so materiali za izdelavo športnih copat. V začetku so bile športne copate bistveno bolj podobne klasičnim čevljem, danes pa so razlike vedno večje. Nekateri primeri kažejo na povsem drugačen, lahko bi rekli revolucionaren pristop izdelave. Osnovni material ni več usnje, umetno usnje ali kakšen podoben klasičen material, kot to velja za klasične čevlje. Materiali so iz raznih umetnih snovi, katere omogočajo posebno izjemne lastnosti. Nike z njimi uresničuje zahteve po dveh do pred kratkim praktično nemogočim lastnostim v enem izdelku. To sta lahka športna obutev ter obutev, ki je sposobna hkrati prenesti velike obremenitve. Omogoča jo poseben material, katerih je hkrati lahek ter izjemno odporen na razne obremenitve pri športnih aktivnostih. Nike lahko takšne revolucionarne novosti niza in ponuja iz generacije v generacijo zaradi utečenega sodelovanja s športniki najvišjega ranga. Ti brez težav usmerjajo razvojne strokovnjake ter jim znajo enostavno povedati kaj hočejo. Nike je blagovna znamka prihodnosti.

Več

Ni komentarjev:

Objavite komentar