ponedeljek, 10. julij 2017

Vsebinski marketing je dobrodošla novost

Vsebinski marketing je dobrodošla novost na svetovnem spletu ter na področju spletnega trženja. Vsebinski marketing prinaša možne koristi potencialnega kupca, preden kupi določen izdelek ali storitev. Ali določen izdelek ali storitev kupec celo ne kupi. To seveda ni cilj ponudnika izdelkov ali storitev, vendar v tem primeru lahko na takšen rezultat kampanje gleda pozitivno oziroma ga celo pričakuje. Kupcem vsebinski marketing ne ponuja blaga ali storitev neposredno, ampak jim je ponujena zanimiva vsebina v zvezi z blagom ali storitvijo. Ob prvem ali prvih neuspešnih poizkusih se zato ponudnik največkrat ne obremenjuje pretirano, saj se zaveda zahtevnosti trženja povpraševanja takega tipa. Povpraševanje takega tipa se je razvilo skladno z razvojem spletnega marketinga. Splet se je množičneje razširil v devetdeseti letih dvajsetega stoletja, kmalu zatem je tudi postal nov način trženja in pridobival vedno več privržencev na tako strani ponudbe kot povpraševanja. Postopoma se je na trgu začelo pojavljati vedno več udeležencev, ki so želeli svoj kos pogače spletnega trga. Pristopi in načini trženja so se skladno z večanjem števila udeležencev začeli spreminjati, vsebinski marketing je eden izmed njih. Gre za enega izmed pristopov, ki želi preko sprememb v širšem pomenu besede pridobit konkurenčne prednosti. Za vsebinski marketing je poglavitna značilnost ali posebnost v tem, da blaga ali storitev ne ponuja neposredno. Zaveda se, da neposredni način ponujanja blaga ali storitev preko spleta aktivira pri potencialnem kupcu negativne odzive. Namesto tega računa na učinke spletne vsebine, ki bo motivirala potencialnega kupca k izvedbi določene tržne aktivnosti. Kupec bo preko zanimive vsebine spoznal smiselnost in potrebo po nakupu ciljnega izdelka ali storitve. Ime vsebinski marketing izvira iz vsebine, ki je potrebna za posredno dosego tržnega cilja. Vsebine so različne, v vsakem primeru pa se razlikujejo od drugih v sprejemljivosti in privlačnosti. na Vsebinski marketing je način trženja, ki temelji na spremenjenem pristopu ponudbe.

Vsebinski marketing - način trženja

Ni komentarjev:

Objavite komentar