petek, 22. januar 2016

Linkedin, sodobna komunikacija

Linkedin je sodobna komunikacija . Sodobna komunikacija je Linkedin, ker ima vse potrebne elemente. Sodobno informiranje poteka s pomočjo sodobnih informacijskih naprav ter sodobnih načinov informiranja. Zahteva pa Linkedin odgovornost osebe. Ta je potrjena že z načinom uporabe. Ta je lahko za Linkedin različne. Najboljši je takšen, ki omogoča prepoznavnost osebe ter potrjevanje verodostojnosti.



S tem Linkedin dobi zgolj osnovo. Na podlagi te odlične osnove lahko nudi Linkedin številne možnosti nadgradnje. Sodobni načini komuniciranja so zelo različni. Ločijo se predvsem po predstaviti. Odgovorna predstavitev je enaka kot je odgovorna predstavitev na klasičen način. Praktično to pomeni, da se oseba predstavi na način, kjer se ne boji prepoznavnosti v okolju. Obratno temu je predstavitev na način, ki ne želi prepoznavnost. Prepoznavnost ima tudi svojo odgovornost. Če želimo ustvariti v sodobnem načinu komuniciranja dobro ime je potrebno graditi na zaupanju. Ker je sodoben način komuniciranja prepleten z raznimi pastmi, velja zaupanje za eno poglavitnih lastnosti. Na njej se gradi prihodnost osebnega komuniciranja in prepoznavnosti. Osebe, ki niso zaupanja vredne, na to ne morejo računati. Ovire si velikokrat postavljajo sami. Že informacije osnovne narave so velikokrat ovira. V želji povedati čim več osebe velikokrat navedejo preveč informacij. Zainteresirane osebe z resnimi nameni takšne vsebine velikokrat spregledajo namenoma, saj dajejo prednost vsebinam, ki ponujajo sporočilno vrednost v nekaj stavkih. Zato velja informacije osnovne narave oblikovati po načelu kratko jedrnato ter poudarku na kakovosti.

Spletanje in iskanje informacij na sodoben način je podobno klasičnemu, vendar je zadeva veliko bolj kompleksna in zahtevna. Prvim neuspehom bodo lahko sledil preboj, prepoznavnost in dobro ime. Zato ne velja obupati takoj na začetku. Vedeti je potrebno, da je prepoznavnost, kljub razmeroma hitremu načinu informiranja, lahko bolj oddaljena kot si mislimo in predstavljamo. Graditi prepoznavnost postopoma ima tudi številne druge prednosti. Linkedin je sodoben način oblikovanja prepoznavnosti posameznika v veliki množici.

Ni komentarjev:

Objavite komentar