petek, 18. marec 2016

Osebni marketing, najbolj direktno trženje

Osebni marketing je večinoma neposredno trženje . Trženje, kot soočenje ponudbe in povpraševanja, uporablja različne pristope. Osebni marketing je direktno trženje, saj med ponudbo in povpraševanjem ni nobenega posrednika. Takšno soočenje je lahko uspešno predvsem povsod tam, kjer je novost, kjer je način izvedbe izviren in novost ter kjer je na splošno prisotnih veliko izvirnih in novih elementov.



Prav zaradi tega je dobro imeti vedno pred očmi pojma izvirnost in novo. Predvsem to pomeni, da se čim manj oziramo okrog sebe, kjer bi kaj dobrega našli iz okolice. Ker je to lahko že videno in slišano ter temu primerno manj novo in izvirno. Bolj primerno je, da osebni marketing izkoristi osebno izvirnost oziroma izvirne lastnosti osebnosti. Ker je vsak človek poseben in v marsičem različen v primerjavi z drugimi, so možnosti za nekaj novega oziroma nekaj, kar še ni bilo videno in slišano velike. Zavedati se velja vseh možnosti, pri tem pa imeti tudi pogum in ščepec drznosti. Takšen osebni marketing je najboljši, če ga oseba uporablja praktično vedno. Mnogi uspešni so učinkovitost tega načina že zdavnaj tako spoznali kot tudi osvojili. Korist ni samo v želenih učinkih, ampak tudi učinkih, ki so namenjeni osebi sam. Z uspešnostjo se veča samozavest, ker se ne troši po nepotrebnem časa in energije za oziranje okrog sebe, lahko to izkoristimo kot čas zase. V njem pa lahko najdemo dovolj vsega, kar koristi pri kreiranju novih in izvirnih idej za nove, prihajajoče aktivnosti, kater namerava izvesti osebni marketing.

Izvirne ideje se velikokrat pridobi nenačrtovano, v mnogih primerih na bolj ali manj nenavadnih, mestih, krajih. Imamo primere, ko dobi osebni marketing izvirno idejo med izvajanjem aktivnosti, včasih pa v zelo sproščenem vzdušju. Obratno pa je velikokrat iskanj izvirne ideje neuspešno na silo, oziroma takrat, ko jih želimo pridobiti v nadzorovanih in določenih okoliščinah. Osebni marketing je velikokrat izviren.

Ni komentarjev:

Objavite komentar