četrtek, 14. julij 2016

Facebook oglaševanje ni zgolj oglasni prostor

Facebook oglaševanje ni le oglasni prostor , ampak je veliko več. Pod pojmom oglaševanje si veliko ljudi predstavlja odmerjen prostor na mediju z oglasom oziroma oglasno vsebino. V sodobnem času to velikokrat ni več dovolj, saj so facebook oglaševanje in drugi sodobni oglaševalski prijemi, naredili in ponudili krak naprej. Naročnik oglasa tako dobi tudi številne odzive in povratne informacije na sodoben način.



Povratne informacije niso nič novega, obstajale so tudi pri klasičnem oglaševanju, spremenil se je način njihove dostave. Z njimi je naročnik oglasa preprosto povedano spoznal kaj mora storiti prihodnosti. Razlika, ki jo prinaša facebook oglaševanje je v tem, da ima v povratni informaciji večjo dodano vrednost. Ob prodaji pridobi tudi informacijo o kupcu, ki jo lahko v prihodnosti s pridom izkoristi. Vse kar mora storiti je, da mu sporoči svoje aktivnosti v prihodnosti. Mora pa facebook oglaševanje v tem primeru izbrati primeren način. Kupci so danes zaradi bistveno večje ponudbe in njene bistveno večje dostopnosti postali razvajeni. Pri klasičnih načinih trženja je bilo ponudbe manj, bila je manj dostopna, zato so bili tudi kupci pri izbir omejeni. Danes je to preteklost, facebook oglaševanje tekmuje s konkurenco, tako kot naročnik in vsi ostali udeleženci na trgu. Ima pa prav bolj aktivno tekmovanje s konkurenco svoje prednosti, potrebno jih je zgolj spoznati in izkoristiti. Največ jih dobimo v izvirnosti in posebnosti.

To pa omogoča med drugim prepoznati tudi facebook oglaševanje. V primer, da se ponudba odloči za izvirnost ima prednost prvega ponudnika. Kar pomeni, da lahko računa na večji dobiček, ker na trgu praktično nima konkurence v času lansiranja. Obstaja pa seveda tudi tveganje, saj brez tveganja dobička ni. Ponudba mora biti dovolj izvirna, da bo preusmerila zanimanje določenega kroga kupcev. Kot pogoj pa je, da za izvirno ponudbo izvejo. Facebook oglaševanje je možnost izrednih učinkov oglaševanja, če izkoristimo vse danosti.

http://red-orbit.si/storitve/facebook-oglasevanje

Ni komentarjev:

Objavite komentar