četrtek, 1. december 2016


Internet marketing je priložnost, ki jo lahko internetni uporabniki s pridom izkoristijo. V svetu je internet marketing uveljavljen že približno tri desetletja, močneje pa se je začel razvijati ob prehodu iz dvajsetega v enaindvajseto stoletje. Razvoj je bil v različnih delih sveta različen. Največji razvoj je doživel v industrijsko najbolj razvitih državah, pri nas je razvoj pogojen z značilnostmi trga. Kljub temu lahko rečemo, da je internet marketing pri nas dobro razvit. Majhnost trga se nadomešča z znano sposobnostjo improviziranja ter nekaterimi drugimi prednostmi. Tako so mnoge na papirju bolj razvite dežele manj vešce uporabe spleta, internet marketing je pri njih razvit predvsem v masovnih oblikah. V drugih oblikah je razvitost pri nas zavidljiva, lahko bi rekli da smo posebna tržna niša . Beseda internet marketing se zdi marsikomu tuja in sila učena, vendar je preprosta. Internet pomeni splet, danes ga zna uporabljati že vsak. Sposobnost uporabe je večja pri mlajših in srednjih generacijah. Starejše so trenutno manj pogosti uporabniki, vendar se bo njihovo število po naravni poti povečalo. Mlajše generacije bodo v bolj ali manj bližnji prihodnosti zamenjale generacije današnjih najmlajših prebivalcev planeta, srednje generacije bodo zamenjale mlajše, starejše pa srednje generacije. S tem ne bo večje zgolj tržišče, ampak se bo povečala tudi uporaba spleta. Marketing pa je druga beseda za trženje, to je povezava proizvajalca z kupcem. Proizvajalec lahko kupcu ponuja storitve, izdelke ali kaj drugega. Za internet marketing pa je značilno tudi nekoliko širše področje, saj oseba lahko trži svojo lastnino. Kaj vse se trži lahko vidimo v prodajnih oglasih na specializiranih spletnih straneh ali raznih drugih spletnih straneh. Najpomembnejše spletne strani, kjer je možen takšen internet marketing pozna večina uporabnikov spleta. Kar govori o prepoznavnosti teh spletnih strani, kot tudi takšnega trženja ter zaznani kakovosti. Internet marketing je v mnogih segmentih že prehitel dosedanje načine soočanja povpraševanja in ponudbe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar