sobota, 21. oktober 2017

Potovalna agencija trži ali posreduje turistične storitve

Potovalna agencija posreduje tuje ali trži lastne turistične storitve. Potovanja so bila vedno del človekovega življenja in vsakdanjika. Pred stalno naselitvijo je človek potoval z namenom pridobivanja naravnih dobrin, njihova sezonska narava je zahtevala neprestano potovanje. Po stalni naselitvi so bila potovanja največkrat povezana z verskimi običaji, v času kolonializma pa odkrijemo številne do tedaj bolj ali manj neznane dežele. Pred drugo svetovno vojno je bila potovalna agencija večinoma bogatejših slojev prebivalstva, po drug svetovni vojni pa postane vedno pogostejša izkušnja širših množic. Ko želimo prosti čas izkoristiti za ogled točno določenega kraja, znamenitosti ali kakšnega drugega potovalnega cilja, je potovalna agencija pogosto tradicionalna izbira. Potovali cilj nam postane z obiskom bolj jasen, razumljiv in dosegljiv. Izvemo na kakšen način lahko potujemo, kakšni so stroški posameznih alternativ, kakšne dodatne ugodnosti nam nudi potovalna agencija in podobno. Obisk je lahko klasičen ali sodoben. V prvem primeru se potovalna agencija obišče osebno na njenem sedežu ali v eni od njenih poslovalnic. Sodoben način pa pomeni obiskati potovalno agencijo preko spleta. Danes ima praktično vsaka potovalna agencija svojo spletno stran, na kateri je mogoče v nekaj korakih pridobiti vse potrebne informacije ter številne ponudbe. Oba načina nudita praktično isto, vendar so med njima pomembne razlike. Čeprav danes veliko vsakdanjih dobrin pridobivamo preko spleta, klasičen način še ni izumrl. Spletni način nudi veliko informacij na enostaven in popoln način, vendar zahteva od uporabnika iskanje in raziskovanje. Pri klasičnem načinu iskanje in raziskovanje v veliki meri odpade, saj to opravilo za nas opravi predstavnik potovalne agencije. Predstavnik nam s tem nudi bolj osredotočene, koncentrirane in nasičene informacije na točno določeno temo. To je lahko izbran cilj potovanja, termin potovanja, področje potovanja in podobno. V primer spletnega iskanja na točno določeno temo se rado zgodi, da nas pri raziskovanju zanese na druge teme oziroma iz drugih razlogov zgrešimo cilj iskanja. Potovalna agencija obiskana na klasičen način, odpravlja pogoste napake spletnega obiska.

Potovanje s potovalno agencijo

Ni komentarjev:

Objavite komentar