torek, 24. november 2015

Jakne, uporabne in lepe

Jakne morajo biti estetsko ustrezne in uporabne. Estetska ustreznost in uporabnost sta lastnosti, ki jakne prodajata. Obstajajo še številne druge lastnosti, ki narekujejo prodajo. Vendar so te lastnosti manj pogosto izražene, ko se kupuje jakne. Izbira je odvisna od kupca samega, ki želi izbirati v ponudbi jakne, katere mu najbolj ustrezajo. O tem kako različne jakne izbirajo kupci znajo zgovorno povedati izkušnje prodajalcev. Iz njihovih izkušenj lahko razberemo, da je praktično vsak nakup jakne zgodba zase.



 Kar pomeni, da so osebne lastnosti nakupa posameznika drugačne od osebnih lastnosti drugega kupca. V seštevku pa pridemo do ogromnega števila lastnosti. Izbira je danes različna tudi od trgovca do trgovca, različni pa so tudi način prodaje. Med načini prodaje prednjačita klasični in sodobni. Klasični je domena nakupov tam, kjer ljudje oziroma potencialni kupci prisegajo na preizkus in ogled v živo. To pomeni, da izdelka ne bodo izbrali, dokler ga ne vidijo. V sodobnem času pa to včasih postaja problem. Ker je čas vedno bolj skopo odmerjen za vse neprofesionalne aktivnosti, si ljudje želijo čas namenjen nakupu skrajšati oziroma enostavneje priti do želenega izdelka. Tako obiščejo trgovino na spletu, ter med vso ponudbo izberejo tisto, kar jim najbolj ustreza. Tak način izbire ima številne prednosti. Nakup v trgovini nikoli ni tako preprost. Posebna prednost je v tem, da je ponudba predstavljena in razvrščena po najbolj iskanih kriteriji kot je spol, znamka, barva, vrsta in podobno. Z izbiro teh kriterijev v delčku sekunde pridemo do ožjega izbora, kjer izberemo enostavno tisto, kar nam ustreza. Vse to v trgovini ni mogoče.

Če želimo zgolj od blagovne znamke do blagovne znamke, potrebujemo več časa. Dodatno nam razporeditev izdelkov v trgovini lahko predstavlja oviro. Saj ponudba ni razvrščena po logiki enostavnejše izbire, ampak po logiki boljše prodaje. Tako dobimo jakne ene blagovne znamke na več koncih prodajalne oziroma prodajnega mesta.


Ni komentarjev:

Objavite komentar