V razvitih delih sveta ima takšen način analize velike prednost pred načinom analiziranja iz preteklosti. Ponudba in povpraševanje se danes lahko soočita na enostaven in dostopen način. Z razvojem je postala dostopnost neverjetno enostavna. Danes jo imamo lahko že v žepu. Seveda pa je od virtualnega nakupa do stvarnega prejema izbranega potrebno storiti še korak. Kar je vsaj pri blagu oziroma izdelkih lahko tudi bolj dolgotrajno, kot si mislimo. Storitve so tu v veliki prednosti. Predvsem takšne, ki omogočajo pridobivanje učinkov preko spleta. Pri izdelkih in storitvah je vse skupaj zelo odvisno od območja. Večja območja oziroma območja z večjim številom prebivalcev so tu v prednosti. Večje število prebivalcev pomeni hkrati tudi načeloma večje število potencialnih kupcev. Posledično to ustvarja večje in boljše pogoje za ponudbo. Manjša območja oziroma območja z manjšim številom prebivalstva so tu na slabšem. Ker manjše število prebivalcev pomeni tudi manjše število potencialnih kupcev. Ter posledično ustvarja manjše in slabše pogoje za ponudbo. Veliko vlogo igra dodana vrednost in možen dobiček.
Ki se seveda ustvari potem, ko so od ustvarjenega odšteti vsi pri trženju nastali stroški poslovanja. Svoje pri majhnih območjih dodajo tudi večja območja. Katera v veliko primerih onemogočajo manjša območja. Večja območja imajo preko večjega povpraševanja moč utvarjati bolj konkurenčno ponudbo. Kar pa je za manjša območja težje, v mnogih primerih tudi praktično nemogoče. Saj to osnovne značilnosti delovanja onemogočajo že ob začetku. Poslovni kazalniki lahko kažejo uspešnost takrat, ko ima poslovanje za uspeh zagotovljene nekatere minimalne pogoje.
http://www.red-orbit.si/blog/inorbit15-darko-butina-poslovni-kazalniki-ki-jih-verjetno-ne-spremljate-pa-bi-jih-morali |
Ni komentarjev:
Objavite komentar